Belépett a magyarországi piacra Európa egyik vezető online életmód- és divatáruháza, a Zalando, ezzel a magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak. A partnerprogramja pedig hatalmas lehetőséget jelent a hazai márkáknak és kiskereskedőknek.
A 2017-ben alapított Fenty Beautynak köszönhetően ma már Rihanna is elmondhatja magáról: dollármilliárdos lett – számol be a hírről a Forbes.
A P&G Beauty bejelentette hajápolási márkáinak legújabb csomagolási fejlesztését, ezzel több millió háztartásban ösztönzi a csomagolási hulladék csökkentését, újrafelhasználását és újrafeldolgozását.
Alapvető változásokon fog keresztülmenni idén a szépségipar: a "természetes" kifejezés a helyi összetevőkre, termékekre és szolgáltatásokra korlátozódik, miközben a szépségipari márkáknak a személyre szabott ügyféligényeket kell előtérbe helyezniük úgy, hogy minden eddiginél nagyobb hangsúly van az ügyfelek és felhasználók adatvédelmén. A Mintel piackutató szerint négy fő trend lesz idén, ami alapvetően változtatja meg azt, amit a szépségről gondolunk.
Van olyan forgatókönyv, hogy egyikőjük sem nyer egyértelműen.
Gyakorlati, jól bevált módszerek.
Úgy beszél, mintha nyert volna az államban.
Tardos Gergelyt, az OTP Bank elemzési központjának igazgatóját kérdeztük.
Simák Pál a Portfolio Checklistnek nyilatkozott a Hitelezés 2024 konferencián.
Czímer Gábort, az Új Szó belpolitikai újságíróját kérdeztük a Szlovákiában kialakult helyzetről.